Beide damesteams spelen gelijk

Dames 1 ontving vandaag de dames van SSS 18 uit Overloon. Tegen deze tegenstander werd de laatste jaren vaak gespeeld in zowel de competitie als de beker. Vaak ging het dan gelijk op in de onderlinge wedstrijden. Ook vandaag was dit het geval. In de eerste helft hadden beide ploegen enkele kansen en alleen de ploeg uit Overloon wist er hier een van te benutten.  0 - 1 was dan ook de ruststand. In de 2e helft was het Leveroy dat op zoek ging naar de gelijkmaker. Deze kwam er ook toen enkele minuten voor tijd Michelle Kurvers middels een strafschop de 1 - 1 binnen schoot. Hier bleef het uiteindelijk bij en dat was ook een terechte puntendeling gezien het verloop van de wedstrijd.

Dames 2 verraste door thuis tegen DESM 2 met 0 - 0 gelijk te spelen en zodoende hun 2e punt in de competitie pakte. Gezien het spelbeeld terecht want de beste kansen waren voor de dames van Leveroy.

z 03 n 2024