Dames verpulveren Gilze 9 - 0 !

De dames van SV Leveroy hebben vandaag met maar liefst 9 - 0 gewonnen van Gilze dames. Hierdoor blijven ze op de maximale score dit seizoen. Met 15 punten uit 5 wedstrijden zijn ze de trotse koploper. Vandaag speelde de dames een uitstekende partij, dat het bij de rust pas 2 - 0 was deed daar weinig aan af. Daar waar men in de eerste helft verzuimde om de vele kansen te benutten ging dit in de 2e helft met veel overtuiging en liep men uit naar een verdiende 9 -0 zege. Met enkele fraaie uitgespeelde doelpunten kreeg het publiek vandaag waar voor hun geld. De doelpunten kwamen van Sildra Zwambag 2x, Simone Koolen 2x, Marlou van Diepen 2x, Femke Schroijen, Lotte Wullems en Jessi Stals. Volgende week is men competitie vrij maar wacht de 2e ronde van de beker met een uitwedstrijd bij Rood Wit 62 in Helmond.

Dames 2 kwam na een weekje rust in actie tegen het eerste team van ONDO uit Asten-Heusden. Er werd verdienstelijk gespeeld maar men moest de zege aan de thuisclub laten met 3 - 1. Voor Leveroy scoorde Liv Knapen.

z 20 e 2024