Dames winnen ook 2e duel, verlies dames 2

De dames hebben vandaag de 2e overwinning van deze competitie behaald. Uit bij Geldrop werd verdiend gewonnen met 2 - 1. Halverwege de eerste helft kwam Leveroy op voorsprong door een doelpunt van Marlou van Diepen, dit was ook de ruststand. In de 2e helft verdubbelde Leveroy de voorsprong. In de 55e minuut was het weer Marlou van Diepen die de 0 - 2 op het bord zette. hierna verzuimde Leveroy diverse keren om de wedstrijd definitief op slot te gooien. In de 90e minuut scoorde de thuisclub nog de aansluitingstreffer maar verder liet Leveroy het niet meer komen. Volgende week wacht een thuiswedstrijd tegen Avanti 31.

Leveroy dames 2 speelde een thuiswedstrijd tegen een combinatieteam van Sparta dames 4. Al snel kwam Leveroy middels een vrije trap van Liv Knapen op voorsprong 1 - 0. Echter nog voor de rust wisten de gasten uit Sevenum dit om te buigen in een 1 - 3 voorsprong. Na de rust liepen de gasten uit naar een 1 - 5 eindstand.

z 29 f 2024