Koppositie dames 1 na 3e zege op rij

Dames 1 heeft na de 3e zege op rij in deze nog prille competitie de koppositie gepakt. Thuis werd Avanti 31 uit Schijndel met 3 - 2 verslagen. Leveroy begon prima aan de wedstrijd en na 5 minuten was het Lotte Wullems die uithaalde en met een prachtig schot de 1 - 0 scoorde. Hierna kreeg Leveroy diverse kansen op een ruimere voorsprong maar verzuimde in de afwerking. Na een goed half uur volgde de gelijkmaker door een snelle tegenstoot van Avanti en stond het 1 - 1. Na de rust was het Leveroy dat weer het de aanval zocht en na 52 minuten weer op voorsprong kwam door een doelpunt van Marlou van Diepen 2 - 1. Lang kon men echter niet genieten hiervan want 2 minuten later was het alweer gelijk door een zondagsschot van een speelster van Avanti 2 - 2. Hierna kon de wedstrijd beide kanten opgaan en kregen allebei de ploegen hier de kansen voor. 8 minuten voor tijd wist Leveroy echter de (verdiende) 3 - 2 te scoren door Sildra Zwambag. Na een spannende slotfase bleef deze stand op het bord staan en mag Leveroy zich op dit moment koploper noemen in hun klasse. Volgende week volgt een uitduel bij GSBW.

Dames 2 genoot van een vrije zondag vandaag.

z 06 e 2024