Leveroy heeft weinig moeite uit bij SVSH

Leveroy heeft zonder al te veel moeite wederom een ruime overwinning gepakt door uit SVSH 5 te verslaan met 7 - 0. Al na een minuut kon de keeper van de thuisclub de bal uit het doel halen en stond het 0 - 1. Na goed 20 minuten werd het 0 - 2 door een blunder van de doelman. Nog voor de rust was het 0 - 3 door een rake kopbal uit een hoekschop. Na de rust stond het binnen 20 minuten  0 - 6. Hierna vergat Leveroy de score nog verder op te voeren door het missen van diverse kansen. Net voor tijd werd nog een keer gescoord en kwam er een  0 - 7 eindstand op het bord te staan. Voor Leveroy scoorde Tim Klaessens 3x, Chrit Corsten 2x, Kabiro Jammeh en Menno Kaul.  Volgende week een thuiswedstrijd dan komt Merefeldia 5 op bezoek.

Leveroy 2 speelde een goede partij tegen het nog ongeslagen Leeuwen 4. Na een 0 - 1 achterstand kreeg Leveroy in de 2e helft de mogelijkheid om middels een strafschop de stand gelijk te trekken maar deze werd helaas gemist. Leeuwen liep hierna uit naar 0 - 2  Waarna Leveroy nog een keer terug kwam in de wedstrijd door een doelpunt van Tim Driessen. Een alles of niets offensief volgde maar het was Leeuwen dat kort voor tijd de wedstrijd besliste 1 - 3.

z 13 e 2024