Leveroy pakt 3e zege op rij, 2e team gelijk

Leveroy 1 heeft in een matige wedstrijd verdiend gewonnen van Merefeldia 5. Leveroy was de gehele wedstrijd heer en meester op het veld maar ging slordig om met de geboden kansen. Goed keeperswerk aan de kant van Merefeldia zorgde ervoor dat het bij de rust pas 1 - 0 stond. Na de rust werd het al snel 2 - 0 maar vergat Leveroy door te drukken naar een grotere score. In de slotfase werd het nog 3 - 0 en dit  betekende  de 3e zege op rij voor Leveroy. Hierdoor staat men nu op de 3e plaats in de rangschikking. De doelpunten kwamen van Chrit Corsten, Menno Kaul en Luuk van Rijt. Volgende week is men vrij daarna volgt een uitduel bij Neerkandia 3.

Leveroy 2 pakte het 4e punt in de lopende competitie door met 0 - 0 gelijk te spelen bij MBC 3 uit Maasbracht. Er waren kansen aan beide kanten maar uiteindelijk kon iedereen leven met het gelijke spel.

z 20 e 2024