nieuws uit het bestuur

Nieuws uit het bestuur (oktober)

- We zijn nog steeds op zoek naar een trainer voor heren 1 en JO19 en een leider voor dames 2!!! Weet je iemand hiervoor laat het ons of de voetbalcommissie weten!

- We zijn onze afgelopen bestuursvergadering gestart met ons 2 jaarlijks overleg met de Raad van Advies.

- We hebben de goed verlopen jaarvergadering geëvalueerd. We willen de aanwezigen bedanken voor hun komst. De opkomst viel een beetje tegen, hopelijk mogen we komend jaar weer meer leden verwelkomen, waaronder ook meer ouders van onze jeugdleden die ook van harte uitgenodigd zijn.

- Voor de geïnteresseerden in de EHBO avond, hier zullen we binnenkort een uitnodiging voor versturen.

- Komende tijd gaan we weer voorbereidingen treffen voor de nieuwjaarsreceptie en de bijbehorende huldigingen van de jubilarissen.

- Onze clubscheidsrechters hebben in het kader van week van de scheidsrechter een kleine attentie mogen ontvangen en zijn verder door VVV-Venlo uitgenodigd om de wedstrijd VVV-Venlo-FC Den Bosch (25 oktober) gratis te bezoeken.

- We willen nogmaals de onderhoudsploeg en een aantal vrijwilligers bedanken voor het betegelen van de plek waar de verplaatsbare goals op kunnen staan.

- Als spelers/speelsters het koud krijgen op de reservebank: er zijn een aantal dekens binnengekomen om te zorgen dat je geen kou hoeft te lijden.

o 21 e 2024