Nieuws uit het bestuur (september)

• Vrijdag 27 september is om 21.00u onze jaarvergadering in de kantine. Alle trainingen van zowel de heren en dames senioren beginnen deze avond om 19.00 uur en duren tot 20.30 uur. De agenda voor de vergadering is per mail verstuurd. We hopen op een grote opkomst.
  • Tot en met 12 oktober krijgen leden van SV Leveroy bij Verheggen Mode € 20,-- korting op een trainingspak, € 10,-- korting op een losse broek of los jasje en          € 10,-- korting op een voetbaltas.  Geef bij het afrekenen aan de kassa aan dat je lid van SV Leveroy bent en dan wordt de korting verrekend
  • Op zondag 27 oktober organiseert ODS-vitaal een wandeltocht voor verschillende bedrijven. SV Leveroy zal deze wandeltocht voor ODS-vitaal gaan organiseren. Hiervoor zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die op zaterdag (26 oktober) kunnen helpen met opbouwen en op de dag zelf (27 oktober) kunnen helpen op de posten en met afbreken. Geef je op via aanmelden@svleveroy.nl als je kunt komen helpen. Geef even aan op welke dag/ deel van een dag je zou kunnen helpen.
  • Er is een uitnodiging binnengekomen van ESPN om de Eretribune te bezoeken:

Beste voetballiefhebbers!

Het nieuwe voetbalseizoen is weer begonnen! Daarom zijn wij van De Eretribune op zoek naar enthousiast voetbalpubliek tijdens onze uitzending. Graag nodigen wij de gezelligste voetbalteams en verenigingen uit in onze studio om onder leiding van Jan Joost van Gangelen en Aletha Leidelmeijer te kijken naar de zaterdagavond wedstrijden. Daarnaast schuiven wekelijks voetbalanalisten aan om mee te praten over deze wedstrijden.

Bij deze zijn alle seniorenteams van jullie vereniging uitgenodigd voor een avondje “De Eretribune”. Wat kost het? Helemaal niks! Jullie kunnen gratis parkeren en wij zorgen voor het bier en de bitterballen. Laat ons ook vooral weten wat jullie team uniek maakt en breng de sfeer van jullie club mee de studio in. Graag zien wij onze studio kleuren in de kleur van jullie club!

Mocht jullie club of een van jullie teams de uitzending graag willen bijwonen of meer informatie willen, dan kunnen ze mailen naar eretribune@southfields.nl of deze mail beantwoorden. Geef in de mail aan met hoeveel personen jullie de uitzending bij willen wonen.

Voor de volgende avonden kunnen teams zich aanmelden:

Zaterdag 14 september I FC Groningen – Feyenoord & AZ – sc Heerenveen

Zaterdag 21 september I Go Ahead Eagles - Ajax

Zaterdag 28 september I TOTO KNVB Bekerloting I N.E.C. - Feyenoord

Zaterdag 5 oktober I PSV – Sparta Rotterdam

Zaterdag 19 oktober I Go Ahead Eagles - Feyenoord

Zaterdag 25 oktober I PSV – PEC Zwolle

Schikt later in het jaar beter? Uiteraard is het mogelijk om je al voor verderop in het jaar op te geven.

Hopelijk tot snel bij één van onze uitzendingen. Het bier staat in ieder geval koud! Let op: Minimale leeftijd om de uitzending bij te wonen is 18 jaar.

Wij zetten de fusten bier alvast koud!

Met vriendelijke groet,

Team Eretribune en Jan Joost & Aletha